توجه به ابعاد مختلف نیازها و خواستههای مشتری که هنوز تأمین نشده یا به شکل بهتری قابل ارائه است اصلی ترین عامل انگیزه بخش برای فرایند توسعه محصول جدید در هر کسب و کار یا خدمت جدید است. به دلیل رشد تغییرات سریع در وضعیت رقبا، فناوری و درخواست مشتریان، شرکت ها باید محصولات جدیدی را تولید کنند. مشتریان همگام با رشد تکنولوژی در جستجوی محصولات جدیدتر و پیشرفته تر هستند که شرکتها در این بازار رقابتی باید جوابگوی نیازها و سلیقهها باشند. بنابراین هر شرکت به برنامه توسعه محصول جدید نیازمند است. ثابت نبودن قوانین رقابتی در دنیای کسبوکارنیز، فرآیند ارائه محصول جدید به بازاررا دارای اهمیت خاصی کرده است.صرفاً توجه به معیارهای رقابتی سنتی مثلِ افزایش کیفیت، کاهش هزینه و تمایز در ارائه محصولات و خدمات کافی نیست. باید روی مواردی مثل سرعت و انعطاف پذیری توجه ویژهای داشت.
ادامه مطالب مربوط به کلینیک کسب و کار را در کلینیک کسب و کار رادین مطالعه کنید.
درباره این سایت