کسانی که تصمیم گرفتهاند که در بازار کار کارآفرین باشند سپس دراینباره فکر میکنند که چهکاری را در این زمینه میتوان انجام داد؟ اصولاً آمار بالایی از شکست در کسبوکارهای جدید را به خود اختصاص میدهند. میتوان پذیرفت که در ابتدا برای ایجاد ومدیریت کسب وکارمان یک طرح تجاری یا کلینیک کسب و کار پلن نداشته باشیم اما مدل کسبوکار که زیرمجموعه طرح کسبوکار است را حداقل باید در نظر داشته باشیم. مدل کسبوکار هدف، ارزیابی اولیه ما از فرصتها، تهدیدها، راههای کسب درآمد برآورد هزینههای کلی را دربرمی گیرد . طرح تجاری شامل فرایند رسیدن به این هدف، ارزیابی ابزارهای موجود، هزینههای مقطعی انتخاب هر ابزار، داشتن طرح جایگزین درصورتیکه شکست طرح فعلی و حتی داشتن یا نداشتن شریک تجاری میشود.
ادامه مطالب مربوط به کلینیک کسب و کار را در کلینیک کسب و کار رادین بخوانید.
درباره این سایت